کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316482 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کلیک تقلبی نزنید، گوگل سایت‌تان را در لیست سیاه قرار می دهد

سیاسیون محترم! کلیک تقلبی نزنید، گوگل سایت‌تان را در لیست سیاه قرار می دهدگوگل ۱۹ سایت متعلق به خانواده گرنت شپس – سیاستمدار محافظه کار انگلیس- را در لیست سیاه کلیک‌زن‌های تقلبی قرار داد.


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ گرنت شپس با ایجاد ۱۹ سایت به نام همسر، مادر ۷۰ ساله و خواهرش سعی کرده بود برای جمع کردن رای در نظرسنجی‌های محلی از کلیک تقلبی استفاده کند که ظاهرا گوگل مچ وی را گرفته است. 

گوگل توضیح نداده است که از بین ۵۵۰ میلیون سایت موجود در دنیا چگونه روی این خانواده سیاسی انگلیسی زوم کرده است اما بر اساس مدارک موجود آقای شپس ۱۹ سایت به ثبت رسانده که در مواقع مورد نیاز و بعد از انتشار یک خبر، سایر سایت‌های وابسته شروع به پروپاگاندا به نفع وی کرده و مردم منطقه منچستر فکر می‌کردند واقعا ۱۹ سایت مختلف از ۱۹ مکان مختلف از وی طرفداری می کنند و این امر باعث شده بود تا وی اعتبار سیاسی بیشتری را بیاورد. 

ظاهرا رقبا با دادن "گرا" به گوگل مچ وی را باز کرده‌اند.
گوگل همچنان نشان داده که چگونه ۱۹ سایت وابسته به هم سعی کرده‌اند با زدن کلیک، رنک خود را در رنک‌های گوگل بالا بیاورند. (با تکنیک‌های موسوم به Spinning and scraping)

در این قضیه خواهر و حتی مادر ۷۱ ساله آقای شپس نیز درگیر این موضوع بوده‌اند تا جگرگوشه‌شان کسب اعتبار سیاسی بیشتری کند. 

در این قضیه کمپانی موسوم به Traffic paymaster با دریافت ۴۹۷ دلار سعی می‌کند با زدن تریک، رنک سایت مشتریان را بالا ببرد و سایت‌های آقای شپس نیز از همین سرویس استفاده کرده که در نهایت لو رفته است.

گوگل تنها در یک اظهار رسمی گفته ۱۹ سایت مذکور قوانین کپی‌رایت گوگل را رعایت نکرده (در بخش سرویس موسوم به AdSense) و به همین خاطر در لیست سیاه قرار داده شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11002 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/06/20 تعداد مشاهده: 1368
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر